Gyakori kérdések

Rendelés

Rendelni a honlapon keresztül, a termékek menüpontra kattintva tudsz.

Fizetéssel kapcsolatos információk

Fizetni bankkártyával (a Paylike biztonsági fizetési rendszerén keresztül), banki előreutalással vagy utánvéttel tudsz. Külföldi csomag esetében pedig bankkártyával és banki előreutalással tudod rendezni a csomagod összegét.

Szállítási információk, csomagkövetés

Jelenleg házhozszállítással tudod megrendelni az AdamCosmetics termékeit, vagy személyesen, Pápán tudod átvenni a csomagodat.

Címünk: 8500 Pápa, Aradi u. 31., Szent Benedek Gyógyszertár

Külföldre egyedi ára van a csomagszállításnak, így ha oda szeretnél csomagot rendelni, akkor e-mailben rendeld meg a kiválasztott termékeket a neveddel és a címeddel, mi pedig feltüntetjük a szállítás árát a számlán. Ha csak érdeklődni szeretnél, hogy mennyi lenne a szállítás a lakóhelyedre, azt is e-mailben tudod megtenni.

Magyarországra általában 48 órán belül megérkezik a csomag, de legkésőbb 3 napon belül. A külföldi csomagoknál pedig értelemszerűen lokáció függő a kiszállítási idő.

Személyes átvételre Pápán van lehetőség.

Címünk: 8500 Pápa, Aradi u. 31., Szent Benedek Gyógyszertár

Amikor elindul a csomagod tőlünk, akkor kapsz e-mailben egy követési kódot és a hozzá tartozó csomagkereső linkjét. Írd be a csomagkeresőbe a kapott kódot és nézd meg, hogy hol tart a csomagod!

Visszaküldés, reklamáció

Kérünk, hogy mielőtt visszaküldenéd a terméket írj nekünk egy e-mailt az info@adamcosmetics.hu-ra. Küldj egy fotót a hibás termékről vagy írd meg, hogy mi a probléma vele, amiért vissza szeretnéd küldeni. Hamarosan válaszolunk!

Nagy hangsúlyt fektetünk a minőségre, ezért bátran vállaljuk a 100% pénzvisszafizetési garanciát.

Amennyiben kipróbálás után szeretnéd visszaküldeni valamelyik termékünket; esetleg nem a bőrtípusodnak megfelelő terméket választottál, vagy utólag derült ki, hogy valamelyik összetevőjére allergiás vagy, akkor add fel postán a megmaradt termék minimum kétharmadát a vásárlástól számított 30 napon belül, és mi visszautaljuk a teljes vételárat. A visszaküldés díja ebben az esetben téged terhel.

Fontos, hogy a csomagba rakj bele egy levelet, amiben leírod, mi a panaszod a termékkel, illetve add meg a nevet, a megrendelés azonosítószámát vagy az e-mail címet, amiről a rendelést leadtad és egy bankszámlaszámot, ahová a pénzt vissza tudjuk utalni.

Ha szeretnéd, személyesen is behozhatod hozzánk a csomagot.

Címünk: 8500 Pápa, Györök Leó u. 10.

Egy nagyon ritkán előforduló hiba, hogy az adagoló pumpálásra nem kezdi el kinyomni a krémet. Ilyenkor érdemes néhány egyszerű trükköt bevetni:

  1. Fordítsd fejjel lefelé a tubust és rázd meg néhányszor, ezzel jó eséllyel kiszabadul a beszorult levegő.
  2. A pumpát lecsavarva, egy tiszta, hegyes tárggyal (pl. fogpiszkáló) mozgasd meg a vákuumert felelős, megszorult golyót. Ezután jó erősen csavard vissza a tégelyre az adagoló fejet.
  3. Nyomd meg néhányszor a pumpát, amíg el nem indul a termék az adagolóból.

Ha ezek után sem működik a pumpa, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben!

Nagyon sajnáljuk, hogy meggondoltad magad! Biztosan nem teszel egy próbát? A termékeinket sokáig teszteltük, hogy lehető legtöbbet tudják nyújtani neked.

Küldd vissza a csomagot 14  napon belül. Amennyiben hiánytalanul és bontatlanul érkezik vissza hozzánk, úgy természetesen visszatérítjük az árát. A visszaküldés díja ebben az esetben téged terhel.

Címünk: 8500 Pápa, Györök Leó u. 10.